Retehnologizarea societății AMBASADOR CENTER SRL, prin achiziția de active corporale

04.05.2023

Demararea proiectului cu titlul:
Retehnologizarea societății AMBASADOR CENTER SRL, prin
achiziția de active corporale
 

AMBASADOR CENTER SRL, cod de identificare fiscală 30885516, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J16/1818/2012, cu sediul în Municipiul Craiova, Str. Pelendava 22A, Județul Dolj, derulează începând cu data de 09.02.2023 proiectul cu titlul “Retehnologizarea societății AMBASADOR CENTER SRL, prin achiziția de active corporale”, cod SMIS 160383, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, implementat la nivel național de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin AM – POC în calitate de Autoritate de Management.

Valoarea totală a proiectului: 3.501.376,04 lei
Valoarea totală a finanțării nerambursabile: 1.265.533,89 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR: 1.060.086,94 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 205.446,95 lei
Valoarea eligibilă a cofinanțării: 421.844,64 lei

Obiectivul general al proiectului face referire la realizarea unei investiții necesare capacităților de prestare de servicii de restaurant, pentru refacerea capacității de reziliență a întreprinderii AMBASADOR CENTER SRL.

Perioada de implementare a proiectului: 09.02.2023 – 31.12.2023

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul
Operațional Competitivitate 2014-2020
Date de Contact: 
Dumitrașcu Samir-Cristian
Telefon: 0744646165 
E-mail: dmarcel1966@yahoo.com

Implementare proiect

Achizitii:

– Achiziție sistem fotovoltaic (1 buc) și achiziție pompe căldură și aparate aer condiționat (achiziție 4 pompe căldură și 4 aparate aer condiționat) – firma SC Gigatech Systems SRL – valoare 316027,06 lei;
– Achiziție  set masă cu scaune (47 seturi) – firmă SC Import Flower SRL – valoare 469999,92 lei;
– Achizitie HORECA: 4 cuptoare inteligente, 1 calandru de calcat cu tambur, 1 masina cuburi gheata, 5 dulapuri congelare, 2 dulapuri refrigerare, 1 insula frigorifica, 1 aparat de spalat, 1 aparat de curatat, 3 aspiratoare, 1 formator chiftele, 1 malaxor carne – firma SC Entrad Partners SRL- valoarea 420011,75 lei;
– Achizitie pachet informare si publicitate – firma Softwear SRL si Foto Teo SRL – valoare 5950 lei;
– Cheltuieli cu activitati obligatorii GDPR – firma Kometa Service SRL – valoare 5831 lei;
– Cheltuieli obligatorii de audit financiar – firma Smarandache P.Simona -B.E.C – valoare 14280 lei;
– Cheltuieli cu auditul de mediu – firma Integrated quality certification SRL – valoare 14280 lei.

19 decembrie 2023

Finalizare implementare proiect:

Retehnologizarea societății AMBASADOR CENTER SRL, prin achiziția de active corporale

AMBASADOR CENTER SRL, cod de identificare fiscală 30885516, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J16/1818/2012, cu sediul în Municipiul Craiova, Str. Pelendava 22A, Județul Dolj, a finalizat în data de 19.12.2023 proiectul cu titlul “Retehnologizarea societății AMBASADOR CENTER SRL, prin achiziția de active corporale”, cod SMIS 160383, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, implementat la nivel național de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin AM – POC, în calitate de Autoritate de Management.

Valoarea totală a proiectului: 2.048.321,45 lei, din care:
Valoarea totală a finanțării nerambursabile: 1.265.533,89 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR: 1.060.086,94 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 205.446,95 lei
Valoarea eligibilă a cofinanțării: 421.844,64 lei

Obiectivul general al proiectului face referire la realizarea unei investiții necesare capacităților de prestare de servicii de restaurant, pentru refacerea capacității de reziliență a întreprinderii AMBASADOR CENTER SRL.

Rezultatele așteptate în urma implementării proiectului:
• Un număr de 163 active corporale achiziționate până la finalul perioadei de implementare;
• Minim 20% investiție realizată care atestă caracterul verde în conformitate cu prevederile anexei nr. 1 din Regulamentul delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau la adaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu;
• Productivitatea muncii crescută cu 235,94% în anul 3 de durabilitate.

Perioada de implementare a proiectului: 09.02.2023 – 19.12.2023

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin
Programul Operațional Competitivitate 2014-2020

Date de Contact:
Dumitrașcu Samir-Cristian
Telefon: 0744646165
E-mail: dmarcel1966@yahoo.com